ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


Фінансування Проекту: KfW Development Bank
Термін упровадження проекту: січень 2017 – січень 2018
Роль ТОВ "Інститут місцевого розвитку": підрядник компанії GFA Consulting Group GmbH (Німеччина)

 

 

В рамках Проекту "Чернівці – Міська інфраструктура водопостачання, етап 1" виконуються завдання Пакету консультаційних послуг Б - Додаткові заходи в рамках проекту розвитку міської інфраструктури: Чернівці.

 

У рамках розбудови потенціалу КП "Чернівціводоканал" підприємство отримає допомогу щодо удосконалення адміністративного, комерційного, фінансового управління, експлуатації мереж водопостачання і водовідведення тощо.

 

Важливим завданням є підвищення ефективності роботи з громадськістю, зокрема: вивчення громадської думки щодо якості послуг КП "Чернівціводоканал", розробка Комунікаційного плану та проведення інформаційно-просвітницької кампанії з ключових питань діяльності підприємства.

 

Підприємство також отримає допомогу щодо перегляду системи тарифів (з орієнтацією на повне відшкодування вартості послуг), проведення необхідного підвищення тарифів та вчасного і належного інформування населення про підвищення тарифів.

 

Для розбудови інституційного потенціалу підприємства буде проведено спеціалізовані семінари і тренінги.

 

Завдання ІМР

  1. Розробка стратегії на середньострокову перспективу, бізнес плану та запровадження на підприємстві процедур щодо регулярного оновлення бізнес плану.
  2. Розробка фінансового плану на термін 5 років для досягнення повного відшкодування вартості послуг у тарифах.
  3. Розробка плану перегляду тарифів із урахуванням міжнародних вимог щодо доступності послуг.
  4. Надання підтримки підприємству щодо покращення операційної діяльності та вдосконалення бази даних споживачів.
  5. Надання підтримки підприємству щодо покращення технічних операцій та вдосконалення технічної бази даних.
  6. Надання допомоги підприємству щодо покращення роботи із споживачами, комунікаційної політики і стратегії, в т.ч. інформування споживачів про інвестиційні заходи. Вивчення громадської думки щодо якості послуг, що їх надає підприємство. Проведення тренінгу для модераторів фокусних груп щодо проведення вивчення громадської думки методом фокусних груп. Проведення фокусних груп із споживачами та презентація звіту про результати вивчення громадської думки. Розробка Комунікаційного плану. Проведення інформаційно-просвітницької кампанії з ключових питань діяльності підприємства. Проведення семінарів з ефективного спілкування із споживачами та проведення інформаційної кампанії.
  7. Проведення спеціалізованих тренінгів і семінарів для персоналу підприємства (в т.ч. з розробки гідравлічних моделей, фінансового управління, методів комунікації із споживачами, проведення інформаційної кампанії).