ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


Варте уваги

 

Фінансування: ДТЕК

Термін упровадження Проекту: березень 2014 - грудень 2015
Роль ВБО "ІМР": виконавець Проекту

 

 

Головна мета Проекту - виховання у молодого покоління лідерських якостей, самостійності та відповідальності, дбайливого ставлення до місця свого проживання; залучення учнівської молоді до колективної діяльності для покращення життя в їхньому будинку, мікрорайоні, місті та країні через технічну, фінансову та юридичну просвіту у сфері житлово-комунального господарства.

 

В рамках Проекту фахівці ІМР впроваджували у 12 школах 3-х міст Дніпропетровської області (Павлограді, Першотравенську, Тернівці) спеціально розроблений для учнів 10-го класу інтерактивний пізнавально-мотиваційний курс "Абетка житлово-комунального управління".

 

Мета навчального курсу "Абетка житлового-комунального управління" - зміна ментальних установок і поведінкових моделей учнів: переходу від пасивного спостереження до прямої участі, лідерства, ініціативності, активізації особистих і колективних дій на користь поліпшення спільних житлових умов, особистого побуту і фінансового добробуту в житлово-комунальній сфері.

 

В основі навчального курсу лежить ділова гра "Розумний будинок", основні цілі якої полягають у: моделюванні у класі реальних житлово-комунальних проблемних ситуацій, що виникають у багатоквартирному будинку; оволодінні учнями знаннями, навичками і вміннями для успішного вирішення цих проблем; вихованні в учнів вмотивованого підходу до вирішення проблем, усвідомленого і грамотного, з техніко-економічної та юридичної точок зору.

 

Застосування ігрових технологій у рамках курсу "Абетка житлового-комунального управління" вимагає від викладача і учнів підготовки за низкою спеціальних тем. Із цією метою Інститутом місцевого розвитку розроблено навчальний посібник для учнів "Абетка житлового-комунального управління" та довідник для вчителя.

 

Завдання ІМР:

  1. Підготувати необхідні навчальні матеріали, відпрацювати технологію проведення заходів в рамках запровадження навчально-ігрового курсу.
  2. Розробити програмне забезпечення для дистанційного он-лайн навчання і контролю знань.
  3. Розробити наповнення для програми дистанційного навчання та протестувати його у пілотних школах.
  4. Провести підготовчі тренінги для персоналу пілотних шкіл.
  5. Запровадити навчально-ігровий курс у пілотних школах.
  6. Провести теоретичне і практичне навчання команди волонтерів на конкурсних засадах.

Досягнуті результати:

  1. Упроваджено пілотний проект для 12 шкіл.
  2. Розроблено навчально-методичний комплект "Абетка житлово-комунального управління" (гриф Міністерства освіти і науки України отримано у грудні 2015 р.).
  3. Створено програму дистанційного он-лайн навчання і контролю знань та комп'ютерну гру "Розумний будинок".

Досягнуті результати та набутий досвід покладено в основу нового Проекту "Енергоефективні школи: Нова Генерація".

 

 

DTEK NG 1 DTEK NG 2

 

DTEK NG 3

 

DTEK NG 4 DTEK NG 5

 

DTEK NG 6