тел..: (044) 428-76-10

вул. Нижній Вал, 15, офіс 403, м. Київ, 04071


Фінансування Проекту: ДТЕК
Термін упровадження Проекту: вересень 2019 – грудень 2020
Роль ВБО "Інститут місцевого розвитку": виконавець Проекту
Співфінансування Проекту: місцева влада, виробники енергоефективних матеріалів/обладнання, МФО, міжнародні донорські організації
Географія Проекту: Україна

Сайт Проекту


Головна мета Проекту - навчання широкого загалу, в т.ч. школярів, їхніх батьків, друзів, знайомих тощо житлово-комунальної грамоти та енергоощадливої поведінки. Навчальний процес відбувається за допомогою інноваційної безкоштовної онлайн-програми дистанційного навчання (ПДН), яка забезпечує необмежене покриття незалежно від локації учасників; цілодобовий безкоштовний доступ до онлайн-платформи, що дозволяє навчатися у зручний для користувачів час; можливість застосування для інклюзивної освіти; актуальність інформаційних матеріалів за рахунок систематичного оновлення відповідно до змін у законодавстві, тарифній політиці, системі соціального захисту населення..

Проект складається з трьох компонентів: (1) освітнього, (2) інформаційного та (3) спрямованого на підвищення потенціалу стейкхолдерів енергоощадності.

У межах освітнього компоненту всі зацікавлені загальноосвітні навчальні заклади України незалежно від їхньої локації проходять навчання курсу за вибором "Основи енергопостачання та енергозбереження" (учні 6-8 класів) та/або факультативного курсу "Абетка з основ житлово-комунального управління" (учні 9-11 класів) та/або "Мій енергоефективний будинок" – курс за вибором для учнів 4-го класу. Інформаційний компонент передбачає: поширення інформації щодо енергозбереження, реформування житлово-комунального господарства та ключових новин, подій і здобутків Проекту у друкованих та Інтернет-ЗМІ, соціальних мережах; розповсюдження актуальної інформації безпосередньо учнями під час участі в конкурсах та заходах Проекту ДТЕК; випуск освітніх телевізійних програм та їхню трансляцію на регіональних і місцевих каналах населених пунктів-учасників Проекту. Компонент із підвищення потенціалу стейкхолдерів енергоощадності покликаний забезпечити максимальну ефективність інвестицій, які місцева влада виділяє на енергоощадність у бюджетному секторі, та сприяти залученню зовнішніх інвестицій для впровадження енергоефективних заходів у секторі громадських і житлових будівель.

 

ЗДОБУТКИ ПРОЕКТУ ПРОТЯГОМ ШОСТОЇ ХВИЛІ (2018-2019 Н.Р.)

  1. ПДН Проекту схвалено для використання Міністерством освіти та науки України (МОНУ) у закладах загальної середньої освіти (ЗЗСО).
  2. Започатковано новий курс за вибором «Мій енергоефективний будинок» для учнів 4-го класу ЗЗСО (отримано гриф МОНУ у червні 2019 року).
  3. Проведено 4 круглі столи (у містах Бурштин, Добропілля, Львів та Дніпро) щодо включення навчальних курсів Проекту до типових навчальних планів закладів загальної середньої освіти України та започаткування на всеукраїнському рівні дослідно-експериментальної роботи в цьому напрямку.
  4. Створено 20 міжрегіональних класів.
  5. Здобуто перемогу Проекту у конкурсі Partnership for Sustainability Award 2018 за категорією «Планета».
  6. Удосконалено технічну та методичну підтримку навчального процесу у ПДН.
  7.  Впроваджено багато цікавих конкурсів та нагород цінними призами для учнів, їхніх родин та навчальних закладів.
  8. Проведено потужну інформаційну кампанію на національному та місцевому рівнях.

НОВІ МОЖЛИВОСТІ ПРОЕКТУ ПРОТЯГОМ 2019-2020 Н.Р.

  • самостійне обрання та опанування учнями українських шкіл навчальних курсів «Основи енергопостачання та енергозбереження» і «Абетка з основ житлово-комунального управління»;
  • навчання, починаючи з 4 класу, за курсом «Мій енергоефективний будинок»;
  • самостійне створення команд міжрегіональних класів;
  • найуспішніші учні самостійного формату навчання та команди міжрегіональних класів вирушать у літній табір;
  • започаткування міжнародного рівня командного навчання учнів;
  • новий, ще цікавіший формат конкурсів та багато іншого!

Навчально-методичні матеріали курсів можна знайти у Бібліотеці на сайті Проекту.

 

Карта локацій і кількості шкіл-учасників 2018-2019 н.р
map 2019