ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


Останні новини



ВБО «ІМР» за підтримки USAID Проєкту Енергетичної Безпеки провела Оцінку освітніх потреб для української енергетики. 

Протягом вересня 2020 р. – лютого 2021 року Всеукраїнська благодійна організація «Інститут місцевого розвитку» за підтримки USAID Проєкту Енергетичної Безпеки провела Оцінку освітніх потреб для української енергетики.  Дослідження складалося з трьох послідовних етапів та мало на меті з’ясувати: 1) які спеціалісти потрібні енергетичній галузі; 2) чи відповідає сучасна енергетична освіта запитам роботодавців; 3) що потрібно зробити аби усунути прогалини, які існують на сьогодні між освітніми потребами в секторі енергетики...

11 травня | Перейти



Щиро вітаємо зі святом Воскресіння Христового!

1 травня | Перейти



МИ ВСІ СУСІДИ   ̶  В БУДИНКУ, МІСТІ ТА КРАЇНІ

      Із приємністю ділимося з нашими шановними читачами напрочуд важливою і радісною для Інституту місцевого розвитку новиною. Ми вибороли (і це дійсно так, бо витрачено багато зусиль для підготовки переможної заявки) унікальний за тривалістю грант у рамках проєкту USAID «Демократичне врядування у Східній Україні». Грант має дуже привабливу назву:  «Добрі сусіди – одна країна».   Залученість містян до життя місцевої громади, участь у спільних із сусідами заходах для розв’язання спільних проблем та захисту інтересів є важливою складовою...

26 квітня | Перейти



Конкурс стартапів «Еко-дія» тепер має назву «Екомрія»!

Погодьтеся, усе завжди починається з мрій, а потім вже дій. Тому наш конкурс стартапів «Еко-дія» тепер має назву «Екомрія» Ні, ні, умови ми не змінюємо, просто тепер хочемо втілювати екологічні мрії разом з вами. Все в силі! Гранти до 15000 грн! Вже цікаво? Ми знаємо, що для  повноцінного здійснення ваших суспільно важливих мрій завжди чогось не вистачає! Прагнення у всіх, звісно різні, але классно ж, якщо вони з користю для природи і Землі! Ваші дії можуть бути різними: озеленення, сортування, прибирання та вивезення сміття з місць...

6 квітня | Перейти



Нова хвиля проєкту «Енергоефективні школи: нова генерація» - продовжуємо  формувати запит на енергоефективність в Україні

Ділимося з нашими шановними читачами радісною новиною - проект ДТЕК «Енергоефективні школи: нова генерація» буде продовжений у 2021-2022 навчальному році.  Компанія ДТЕК – наш надійний партнер, що підтримує зацікавлених талановитих дітей та молодь і тому чергова хвиля проєкту не за горами! Попередня хвиля (2020-2021 н.р.), що призупинилася через складну ситуацію з COVID-19,  буде  продовжена до 30 червня цього року. Наші переможці в навчанні, акціях та  конкурсах обов’язково отримають заслужені призи.  Більш того,  навіть на...

31 березня | Перейти

Ми довго йшли до цього дня. І ось 28 листопада 2019 р. на засіданні Комісії з питань дослідно-експериментальної роботи у навчальному процесі дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів наукової методичної ради з питань освіти (надалі – Комісія) Міністерства освіти і науки України (МОНУ) старший консультант із питань залучення громадськості Інституту місцевого розвитку кандидат технічних наук доцент Кадрія Сафіуліна презентувала заявку та програму трирічного експерименту всеукраїнського рівня (надалі - Експеримент) на тему «Формування компетентностей з енергоефективності та енергозбереження учнів початкової і старшої школи засобами міжпредметної інтеграції». Презентація стосувалася актуальності теми, її мети, завдань, новизни, очікуваних результатів тощо. 
 
IMG 20191128 151359   IMG 20191128 153712
 
Доповідачка відмітила, що актуальність теми зростала впродовж реалізації Проекту «Енергоефективні школи: нова генерація» (надалі – Проект):  «Хвиля за хвилею Проект  втягував в орбіту енергоефективності все нові населені пункти та заклади освіти. Рік від року ми впроваджували інноваційні формати навчання, розширювали спектр креативних конкурсів, робили більш яскравою  палітру оригінальних акцій. А завдяки розробці курсу за вибором «Мій енергоефективний будинок» для 4-го класу та отриманню ним  грифу МОНУ, Проект став взірцем принципу наступності освіти з енергоефективності, енергозбереження та управління житлом – з початкової   до старшої школи. Для учнів 9-11 класів навчання передбачається за факультативним курсом «Абетка з основ житлово-комунального управління із онлайн-грою «Розумний будинок» в унікальній  програмі дистанційного навчання.  
 
У 2018-2019 рр. у рамках Проекту спеціалісти ІМР та ДТЕК провели чотири круглих столи з освітянами (у м. Добропіллі Донецької обл., м. Бурштині Івано-Франківської обл., м. Львові та м. Дніпрі). На думку педагогів-новаторів, сьогодні важливого значення набуває пошук моделей освіти, що сприяють соціалізації особистості з урахуванням суспільних потреб у сталому енергетичному та екологічному розвиткові. Очевидною є необхідність у такому експериментальному дослідженні, яке б допомогло інтегрувати питання енергоефективності,  енергозбереження та управління житлом у предмети інваріантної складової  навчально-виховного процесу у закладах загальної середньої освіти України. Пропозиції вчителів, а  також обговорення із представниками МОНУ, науковцями комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної державної адміністрації, викладачами профільних вишів, експертами Інституту місцевого розвитку та компанії ДТЕК тощо визначили актуальність теми «Формування компетентностей з енергоефективності та енергозбереження  учнів початкової та старшої школи засобами  міжпредметної інтеграції» та необхідність проведення педагогічного Експерименту за цією темою. 
 
База Експерименту – 25 закладів загальної середньої освіти Дніпропетровщини за участі комунального закладу вищої освіти «Дніпровська академія неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради. 
 
Кадрія Сафіуліна відповіла на запитання членів комісії стосовно Проекту та навела його основні результати, пов’язані із формуванням запиту на енергоефективність у місцевих громадах. 
IMG 20191128 155333   IMG 20191128 161041
 
Голова Комісії кандидат педагогічних наук професор Ірина Шапошнікова, завідувачка кафедрою педагогіки і методики початкового навчання Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова зауважила, що дбайливе ставлення до свого житла, енергоошадливі звички дійсно треба виховувати з дитинства. Вона навела приклад Норвегії, де діти вже у дошкільних закладах будують будиночки і розмірковують, як туди приходять тепло, вода та світло. Тому, на її думку, тема Експерименту є актуальною, важливою для підростаючого покоління і її треба схвалити. 
 
Члени Комісії одностайно підтримали пропозицію Ірини Шапошнікової. Вони побажали спеціалістам Проекту ДТЕК успіхів у проведенні Експерименту та гарних результатів. 
 
Тепер чекаємо на Наказ МОНУ – і вперед!