ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


Energyschool продовжує дослідно-експериментальну роботу «Розробка механізмів розвитку компетентностей з енергоефективності та енергозбереження здобувачів загальної середньої освіти на засадах міжгалузевої інтеграції» у 2021–2024. Тож пропонуємо вам ознайомитися з подіями, що відбулися під час другого концептуально-діагностичного етапу з початку цього року в рамках експерименту. Всі наші експериментальні школи проводять заняття за курсом «Мій енергоефективний будинок» дистанційно, на онлайн-платформі проєкту.
Творчі групи вчителів початкової школи розпочали розробку планів-конспектів уроків, де передбачено інтегрування питань енергоефективності, енергозбереження та управління житлом у відповідні предмети інваріантної частини освітнього процесу. Це дуже важливий і досить складний процес. Тому ми вирішили провести 22 лютого 2022 року розширену нараду, запросивши приєднатися до онлайн-зустрічі не тільки вчителів, а й представників адміністрацій наших шкіл.
До цієї зустрічі приєдналися 48 учасників. Ми детально обговорили розподіл 17 тем курсу між навчальними закладами, а також визначили, що кожен заклад почне розробку таких навчально-методичних матеріалів:
• конспект уроку з курсу «Мій енергоефективний будинок» за попереднім вибором теми, із додатками та зразками виконаних учнями завдань;
• три уроки-конспекти з предметів інваріантної складової (математика, інформатика, “Я досліджую світ”, мистецтво, технології, українська мова та література, робота з дитячою книжкою), які розроблені за принципом міжгалузевої інтеграції та інтеграції елементів енергоефективних знань для 4-го класу;
• навчально-методичні матеріали, щодо інтеграції елементів курсу енергоефективності у викладання математики, а саме розробки п’яти задач, які будуть внесені до “Збірника задач з математики за темами енергоефективності”.
Робоча зустріч пройшла у дружній та невимушеній атмосфері. Спеціалісти ВБО «ІМР» Кадрія Сафіуліна, Микола Лисенко, Оксана Гелімбатовська та Тетяна Прокопенко разом із представницею Дніпровської академії неперервної освіти Оксаною Бутурліною відповіли на всі запитання та поставили дату виконання цього завдання не пізніше 31 травня 2022 року.

В рамках цієї зустрічі Кадрія Сафіуліна підготувала чудовий міні-семінар «Публічна презентація. Прості правила та корисні поради». Цей семінар сподобався вчителям, тому що вони використовують презентації для розробки планів-конспектів уроків для учнів і тепер мають корисні поради, як зробити презентацію цікавою для своїх вихованців.

На жаль, через день після проведення зустрічі з 24 лютого 2022 року в країні був введений воєнний стан. На деякий час виконання всіх завдань нашого проєкту було призупинено, включаючи й дослідно- експериментальну роботу. Але в цих складних умовах дуже важливо продовжувати робити повсякденні справи і працювати кожного дня, тому компанія ДТЕК, яка потужно підтримує наш освітній проєкт, та Науковий комітет експерименту прийняли рішення активізувати дослідно-експериментальну роботу. Відповідно, з 8 квітня 2022 року всі учасники експерименту отримали лист щодо продовження виконання завдань, про які йшлося на нараді 22 лютого.

З метою активізації цього процесу 11 травня 2022 року організована робоча онлайн-зустріч з вчителями експериментальних закладів. Зареєструвалися 25 учасників.

Відкрила робочу зустріч Оксана Гелімбатовська, яка окреслила її цілі та задання, а також передала привітання учасникам заходу від Вадима Галицького, керівника Департаменту з регіональної політики ТОВ «ДТЕК».
Представниця Дніпровської академії неперервної освіти Оксана Бутурліна та спеціалістка ВБО «ІМР» Кадрія Сафіуліна відповіли на всі запитання вчителів щодо подальшої підготовки навчально-методичних документів. Вирішили провести наприкінці травня вторинне опитування учасників експерименту щодо змін у знаннях з енергоефективності, енергозбереження та управління житлом.
І знову родзинкою цієї зустрічі став проведений Кадрією Сафіуліною 30-хвилинний семінар "Емоційна саморегуляція у стресових умовах", що наразі дуже актуально.
Тож чекаємо на подальші навчально-методичні розробки вчителів, результати вторинного опитування, з якими ми обов’язково поділимось з вами, тому й далі слідкуйте за нашими новинами.
Навчання у рамках Energyschool можливо дистанційно і навіть перебуваючи на канікулах, на карантині та в умовах воєнного стану.