тел.: (044) 428-76-10

вул. Нижній Вал, 15, офіс 403, м. Київ, 04071


30 червня 2022 р. у рамках дослідно-експериментальної роботи, в якій беруть участь 20 закладів освіти з Дніпропетровщини, ми провели перший круглий стіл за темою: «Розвиток компетентностей з енергоефективності та енергозбереження на засадах міжгалузевої інтеграції» у 3-х, 4-х класах НУШ: виклики та здобутки».

 

Відкрила круглий стіл консультантка Проєкту «Енергоефективні школи: нова генерація» Оксана Гелімбатовська, яка побажала всім учасникам, незважаючи на дистанційний формат, включитися в активну роботу для обміну думками.

 

Консультант Проєкту «Енергоефективні школи: нова генерація» з технічних питань Микола Лисенко обговорив із педагогами особливості проходження онлайн курсу «Мій енергоефективний будинок» здобувачами освіти в умовах високої турбулентності». Вчителі та діти впоралися з виконанням цього завдання та показали чудовий результат. Майже половина ЗЗСО, незважаючи на труднощі, повністю пройшли курс «Мій енергоефективний будинок».

 

Старша консультантка із залучення громадськості Проєкту «Енергоефективні школи: нова генерація» Кадрія Сафіуліна виступила із презентацією «Лікнеп» з енергоефективності». В ході презентації спікерка ознайомила учасників заходу з базовими поняттями енергоефективності та енергоощадності; одиницями вимірювання енергії та потужності; цікавими фактами про енергію. Наостанок навела низку прикладів некоректного висвітлення у ЗМІ тематики енергоефективності і розібрала помилки разом із учасниками круглого столу.

 

Олена Шуляк, тренерка освітніх програм The LEGO Foundation в Україні показала можливості використання діяльнісного підходу у розвитку компетентностей з енергоефективності та енергозбереження. Цікава презентація сподобалася учасникам.

 

Членкиня Наукового комітету дослідно-експериментальної роботи, завідувачка кафедри управління інформаційно-освітніми проєктами Дніпровської академії неперервної освіти» Оксана Бутурліна сконцентрувалася на міжгалузевої інтеграції з розвитку компетентностей з енергоефективності та енергозбереження. Вона всебічно розглянула питання переходу із предметного на міжгалузевий рівень. Інформація виявилася дуже цікавою. Є над чим подумати та куди рухатися далі в рамках нашого експерименту. Ми впевнені, що без наукової роботи немає справжньої новаторської освіти.

 

Про особливості підготовки навчально-методичних матеріалів з елементами курсу «Мій енергоефективний будинок» для їх інтеграції в навчальний план 4-го класу поділилися своїм досвідом вчителі початкових класів Світлана Назарик з загальноосвітнього ліцею м. Покрова та Наталія Загоруйко з Тернівського ліцею Криворізької міської ради.


Наостанок анонсували наступну робочу зустріч учасників експерименту на кінець серпня, де головним питанням буде обговорення підсумків другого етапу та вступу до третього (формувального) етапу, який стартує з вересня 2022 року.

 

Нагадаємо, що навчання у рамках Energyschool можливо дистанційно і навіть перебуваючи на канікулах, на карантині або в умовах військового стану.