ТЕЛ.: (044) 428-76-10
М. КИЇВ, ВУЛ. ІГОРІВСЬКА 14А


 (третій-четвертий класи), а також із висвітлення перебігу проєкту через різні інформаційні канали.

Роботи з розробки навчально-методичних матеріалів та висвітлення перебігу проєкту передбачають: створення програми курсу; створення вступного розділу навчального посібника; редагування фінального тексту посібника (по всіх темах, які будуть підготовлені відповідними авторами). Вступний розділ посібника має містити таку інформацію: знайомство із головними героями; знайомство з казковими персонажами; роз’яснення мети, завдань курсу, очікуваних результатів; ознайомлення учнів з казковою історією, що є в основі змісту посібника; ознайомлення учнів із змістом тем посібника.

 

Висвітлення перебігу проєкту через різні інформаційні канали, підготовку інформаційних матеріалів щодо перебігу проекту для сайту, Фейсбуку ІМР та ЗМІ включає в себе підготовку таких інформаційних матеріалів: - «Дітям про енергію, джерела її отримання та раціональне споживання» - інформаційний матеріал для соціальних мереж; - «Сміття, непотріб, відходи. Хто має відповідати за чистоту у місті? Кращі практики поводження із ТПВ.» - аналітична стаття для місцевих ЗМІ, інформаційний матеріал для соціальних мереж. - «Хочеш змінити світ? Починай зміни з себе! Інформація про результати проєкту «Збережемо довкілля разом» - інформаційний матеріал для соціальних мереж.

 

Усі охочі можуть подати свої пропозиції не пізніше 18:00 21 жовтня 2021 року.

 

в електронному вигляді на адресу з копією на такі адреси: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з копією на такі адреси: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. та Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. з темою листа «Пропозиція до ЗПП №_ Р-03-21/3, грантова угода № RPP/2021/09/106/EC».

 

Більше деталей за посиланням - https://www.mdi.org.ua/images/2021/paket-konkursnoi_dokumentacii-metodologia.pdf