Із приємністю інформуємо, що у славнозвісному місті Зеленодольську, одному із найбільш ініціативних та вмотивованих партнерів Проекту ДТЕК "Енергоефективні школи: нова генерація", почалася апробація навчально-методичного комплекту нового курсу за вибором "Мій енергоефективний будинок" для учнів 4-го класу загальноосвітніх начальних закладів. До складу навчально-методичного комплектy входять: програма зазначеного курсу за вибором та посібник "Таємниці енергоефективного будинку". Курс розрахований на 17 занять. Aвторка навчально-методичного комплектy ̶ старший консультант ВБО "Інститут місцевого розвитку"», к.т.н. доцент Кадрія Сафіуліна. Таким чином, розроблене для 6-11 класів навчально-методичне забезпечення Проекту "Енергоефективні школи: нова генерація", що впроваджується командою ВБО "Інститут місцевого розвитку" за фінансування та активної участі спеціалістів компанії ДТЕК, тепер доповнене матеріалами для початкової школи.
14 лютого цього року вчителі-новатори із 20 ЗНЗ міст Білицьке, Білозерське та Добропілля Донецької області, Бурштин Івано-Франківської області, Зеленодольськ Дніпропетровської області та Львів стали учасниками навчально-методичного семінару, за програмою якого відбулися презентації Посібника та програми курсу за вибором "Мій енергоефективний будинок". Обговорення методики викладання курсу розпочали членкині робочої групи з підготовки Посібника вчителі початкової школи Ольга Когут (м. Бурштин) та Галина Сиродоєва (м. Зеленодольськ).
Вчителі-учасники семінару отримали по 15 примірників Посібника та програму курсу для проведення занять у своїх пілотних класах.
І ми вже маємо перші відгуки від наших вчителів-ентузіастів, учні яких почали опановувати новий курс за вибором "Мій енергоефективний будинок".
Ось що повідомляє вчителька Наталія Сташевська (Зеленодольська загальноосвітня школа №2): "Сьогодні ми почали апробацію посібника "Таємниці енергоефективного будинку". Ми познайомилися з новими друзями: Катрусею та Тарасиком, Краплинкою, Теплинкою, Домовичком та Енергійком. Ми дізналися, для чого людині потрібен дім, чому перші житла були круглої форми. Ми намалювали будинки своєї мрії. Ми збудували будинок із конструктора. Ми цікаво, класно провели день! Підготовка до сьогоднішнього уроку почалася ще у п`ятницю, 15 лютого. Я розповіла дітям про поїздку до Києва, про нашу зустріч. Ідея берегти батьківські гроші, вчити батьків економити, бути господарями свого будинку тощо їм дуже сподобалася. На вихідні діти отримали творче завдання - намалювати дім своєї мрії. У понеділок ми створили виставку дитячих робіт. А у вівторок, 19.02.2019, провели перший урок, об`єднавши дві перші теми. Дітям сподобалися віршики про воду і тепло. Учні працювали в групах. а потім презентували результати всьому класу. Вдома разом із батьками мої учні будуть відшукувати прислів`я про дім. Навчальний матеріал у Посібнику цікавий, доступний, добре ілюстрований. Діти працювали із задоволенням".
Зрозуміло, шо читати такі відгуки дуже приємно. Проте ми радо та із вдячністю сприйматимемо будь-які зауваження та пропозиції від наших колег-учасників апробації. Ми хочемо знати, з якими проблемами вони стикаються під час проведення того чи іншого уроку; що виявилося занадто складним або не дуже цікавим; які теми варто скоротити або доповнити. Тому на семінарі ми домовилися, що після кожного проведеного заняття наші вельмишановні вчителі надаватимуть робочій групі зворотний зв'язок для вдосконаленнянавчально-методичного комплектy.
ІМР створив у Вайбері групу "Мій енергоефективний будинок", де вчителі можуть ставити запитання і отримувати на них відповіді, спілкуватися, обмінюватися думками і ділитися своїми напрацюваннями з новими друзями з інших шкіл та міст.
Бажаємо нашим учням та вчителям-першопрохідцям неперевершених успіхів!
Посібник "Таємниці енергоефективного будинку" та програму курсу за вибором "Мій енергоефективний будинок" можна знайти в бібліотеці Проекту "Енергоефективні школи: нова генерація".